نوشته شده توسط : مجیدی

چاپ دیجیتال چیست؟ Digital printing 
چاپ دیجیتال فرآیند انتقال محتوای متنی یا تصویری به محصولات چاپی مختلف است. در طی این فرآیند ، چاپ حرفه ای و با کیفیت در تیراژ کم انجام می شود. برای چاپ دیجیتال ، اغلب از چاپگرهای جوهرافشان و لیزری حرفه ای یا چاپگرهای بزرگ استفاده می شود. بزرگترین تفاوت چاپ دیجیتال با سایر روشهای چاپ این واقعیت است که نیازی به صفحه چاپ (آلومینیوم روی) مانند مدل چاپ افست نیست.
عملکردهای چاپ دیجیتال
عملکردهای چاپ دیجیتال
هزینه چاپ دیجیتال بیشتر از چاپ افست است. در عین حال ، در هزینه های دیگر مانند چاپ صفحه ، سرعت بخشیدن به مراحل آماده سازی و جبران هزینه ها نیز صرفه جویی می کنید. این یکی از ویژگی های برجسته چاپ دیجیتال است. می توانید از چاپ دیجیتال بر روی انواع محصولات چاپی استفاده کنید که هر کدام کاربردها و مزایای خاص خود را دارند.
چاپ دیجیتال: دستگاه جدید 2021
نمونه چاپ محصولات دیجیتال نمونه چاپ دیجیتال
در اینجا چند نمونه از کاربردی ترین محصولات چاپ دیجیتال آورده شده است:
چاپ رنگی: چاپ رنگی یکی از انواع چاپ دیجیتال است که در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد. از تبلیغات تجاری گرفته تا کتاب های درسی گرفته تا بروشورها ، همه آنها وابسته به صنعت هستند. استفاده از چاپ رنگی به افزایش زیبایی بصری و کیفیت محتوای شما کمک می کند.
• چاپ تک رنگ: یکی از رایج ترین انواع چاپ ، چاپ تک رنگ است. هزینه نسبتاً ارزان این نوع چاپ باعث شده است بسیاری از مردم استفاده از رنگ ها را رها کرده و چاپ سیاه و سفید را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که کیفیت این نوع چاپ هیچ تفاوتی با چاپ رنگی ندارد و تنها تفاوت آن در استفاده از رنگ ها است.


چاپ پوستر - پوسترها بروشورهای بزرگ نامیده می شوند. می توانید از پوسترها برای تبلیغات ، اطلاعات و موارد مشابه استفاده کنید. استفاده از تصاویر و طرح های گرافیکی به تأثیرگذاری بیشتر پوسترها کمک می کند. چاپ پوستر دیجیتال به افزایش کیفیت و دید محتوای شما کمک می کند.


برچسب ها: یکی از مفیدترین محصولات در صنعت تبلیغات ، برچسب ها هستند. اغلب اوقات ، اطلاعاتی مانند نام شرکت ، لوگو و سایر اطلاعات لازم برای تماس مخاطبان با شما بر روی برچسب چاپ می شود. به این ترتیب ، با قرار دادن یک برچسب روی بسته بندی محصولات یا خدمات خود ، اطلاعات مورد نیاز مخاطبان خود را به طور مختصر ارائه می دهید.


جزوه ها: جزوات بر اساس تعداد سطرها و تعداد صفحات به دو دسته دو ، سه و چهار صفحه ای تقسیم می شوند که هر کدام برای اهداف خاصی استفاده می شوند. ارائه اطلاعات در مورد محصولات ، ارائه خدمات ، ارائه محصول جدید ، ارائه یک نام تجاری ، ارائه اطلاعات تخصصی و غیره. از جمله اطلاعات ارائه شده توسط بروشورها و اهداف آنها می باشد.


چاپ دیجیتال کاتالوگها: کاتالوگها به منظور تبلیغ برند ، خدمات و محصولات چاپ و به مشتریان ارائه می شوند. کاتالوگ به مشتریان شما کمک می کند تا اطلاعات مربوط به هر محصول را به راحتی بیابند و نسبت به کسب و کار شما احساس بهتری داشته باشند.
• کارت ویزیت: کارت ویزیت هر برند بیانگر شخصیت آن است! با داشتن یک کارت ویزیت زیبا و با کیفیت ، شما برند خود را در بهترین حالت ارائه کرده و راه های ارتباطی خود را ارائه می دهید. چاپ با کیفیت و طراحی مناسب کارت ویزیت نشان می دهد که مخاطبان شما چقدر برای شما مهم هستند.


چاپ کتاب دیجیتالی: کیفیت بالای چاپ دیجیتال باعث شده بسیاری از افراد از این روش برای چاپ کتابهای کم تیراژ استفاده کنند. علاوه بر این ، چاپ دیجیتال این امکان را برای مردم ایجاد کرده است که هر کتاب را به صورت جداگانه تغییر داده و چاپ کنند.


• کارت دعوت: یک کارت دعوت زیبا و با کیفیت که ارزش مخاطب را برای شما بیان می کند. استفاده از چاپ دیجیتال کارت دعوت ، چاپ با کیفیت و زیبایی را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند به راحتی توجه مخاطبان را به خود جلب کند.
دفتر کار: استفاده از کیت اداری یکی از بهترین روش ها برای سازماندهی اسناد و نامه های اداری است. سربرگ ، پاکت نامه و پاکت A5 از جمله عناصر ست اداری است. چاپ اطلاعاتی مانند نام تجاری ، لوگو و شعار سازمان در ست اداری تاثیر بسزایی در افزایش اعتبار برند شما خواهد داشت.
تراکت ها: تراکت ها اسناد تبلیغاتی هستند که در زمان ها و مکان های مختلف به دست افراد می رسند. چاپ با کیفیت می تواند رساله شما را از رقبای شما متمایز کند. این کار تاثیر تبلیغات شما را افزایش می دهد.


برای آشنایی با فرایند چاپ دیجیتال فیلم های زیر را ببینید و روی لینک کیلیک کنید.

https://www.aparat.com/v/HpTJE?playlist=209791

https://www.aparat.com/v/hmAL8?playlist=209791&%DA%86%D8%A7%D9%BE_%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84_%D9%88_%D8%AE%D8%B7_%D8%AA%D8%A7

https://www.aparat.com/v/JpefO?playlist=209791



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ به تیم جمع آوری شده از تولیدات یا این که سرویس ها مطرح شده بوسیله یک کمپانی یا این که یک موسسه با ریزترین داده ها مایحتاج برای فروشنده یا این که واسطه آن مال یا این که سرویس ها گفته می شود .

 

در واقع کاتالوگ ها برای کسانی که رابط بین خالق و مصرف کننده هستند , تنظیم می شود . این افراد خریداران بیشتر یا این که اشخاصی می باشند که نقش به عنوان مثال فروشنده یا این که کاسب , نقش واسطه در بین ارائه دهنده سرویس ها و گیرنده سرویس ها مثل به عنوان مثال موسسات مخابراتی و . . . را بازی می نمایند . کاتالوگ ها برای معرفی محصول یا این که سرویس ها به‌این افراد یا این که شرکتهای , تنظیم می گردند و دربردارنده اطلاعاتی می‌باشند که فقط به درد آن‌ها میخورد و این داده ها اضطراری نیست برای مصرف کننده معنا و مفهومی داشته باشد .

 کاتالوگ چیست؟

در صورتی‌که شما آفریننده یک متاع آرایشی و بهداشتی می‌باشید , کاتالوگ شما برای داروخانه ها , فروشگاه دارها و یا این که واسطه های پخش این محصول ها تهیه و تنظیم و پباده سازی می‌شود و دربردارنده اطلاعاتی در امر تولیدات شما به صورت کلی یا این که جزئی است .



:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

چاپ پارچه چه‌گونه انجام می شود؟

نوع پارچه قابل چاپ

 

حتما این سوال برای شما پیش می‌آید که چه پارچه هائی با این روش چاپ سابلیمیشن قابل چاپ است تا بتوانید نسبت به خرید پارچه ی متبوع برای چاپ مبادرت نمایید . در واقع این مهمترین و بیشترین سوالیست که مشتریان شابلون از ما می‌پرسند . در پاسخ این سوال بایستی اذعان کرد که برای اخذ سود ی مناسب از این مدل چاپ نیازمند دو شرط ویژه است . شرط اولیه این که رنگ پارچه روشن باشد و شرط دوم این است که درصد پلی استر پارچه بالا باشد . در صورتی هریک از این شروط برقرار نباشد قابلیت چاپ مقدور نیست . در واقع این جور چاپ برای پارچه هائی مطلوب می‌باشد که اولا دارنده درصد پلی استر دست‌کم 70 % و همینطور دارنده رنگ روشن و ترجیحا سپید باشند . حالا به تفصیل نسبت به شرح مورد ها فوق می‌پردازیم . شما هم حتما نسبت به مطالعه ی موردها فوق مبادرت نمایید تا سود ی دلخواه چاپ برای شما نتایج آید .

کالا پارچه موردنیاز برای چاپ

 

ابتدا بدین نکته میپردازیم که محصول پارچه می بایست چه جنسی باشد که چاپ بخوبی روی آن انجام شود؟ تار و پود و نخ مورد به کارگیری تاثیر اکثری بر چاپ خواهد گذاشت . طرز کار چاپ سابلیمیشن به نحوی است که هر چه از مواد پلی استر بیشتری در پارچه مصرف شده باشد کیفیت نهائی خوب تر خواهد شد . چون چاپ سابلیمیشن با دمای بالای 200 رتبه انجام میگیرد . درین دما رنگ از روی ورقه منحصر بخار شده و بروی پارچه می نشیند . پلی استر و یا این که به عبارتی مواد نفتی سبب میگردد که رنگ با حرارت در جان و بافت پارچه شکافت نماید و چاپ به شایسته ترین صورت ممکن انجام گیرد . براین اساس هر چه درصد پلی استر در پارچه بیشتر باشد این رخنه در بافت پارچه خوب تر انجام خواهد گرفت و چاپ نهائی برجسته خیس , شارپ خیس و زنده خیس خواهد بود و اما سبب می گردد ماندگاری بیشتری هم داشته باشد .

تاثیر رنگ پارچه در چاپ

 fabric printing

 



:: بازدید از این مطلب : 869
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

چاپ روی پارچه درون دستگاه‌های چاپ دیجیتال فضای خارجی ، بر روی قطعات برش خورده از پارچه (شیت) و ‏یا به صورت رولی، تا عرض 3.20 سانتی متر صورت می گیرد. در این دستگاهها چاپ پارچه با کیفیت بالا ‏در رنگ و رزولوشن صورت می گیرد و حتی چاپ عکس با کیفیت بالا هم در این شیوه امکان پذیر است. ‏معمولا پیش از انجام عملیات چاپ روی پارچه، کیفیت چاپ بر روی نمونه پارچه تست می شود.‏

چاپ پارچه برای انواع لباس، پرده، فرش های مخصوص، و به عنوان مدیای تبلیغی در بیلبوردها، ‏لایت باکس تبلیغاتی ها، و دیگر سازه های تبلیغاتی در فضاهای داخلی و خارجی به کار می رود.‏



:: برچسب‌ها: چاپ پارچه, چاپ پارچه سابلیمیشن, چاپ انواع پارچه, قیمت چاپ پارچه, چاپ دیجیتال پارچه ,
:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

چاپ کارت ویزیت غالبا روی گلاسه، کتان آلمان، کتان اندونزی، کاغذ سوزنی، کاغذ صدفی وکاغذ کارتی صورت می‌گیرد.


در خانه طراحان سام طرح هایی از چاپ کارت ویزیت خاص به صورت خلاقانه مانند چاپ کارت ویزیت شیشه‌ای، چاپ کارت ویزیت شفاف، چاپ کارت ویزیت پلکسی، چاپ کارت ویزیت مربعی و ... با استفاده از مواد مختلف مانند پلکسی، چوب، پلاستیک، فلز، پارچه با چاپ و برش کارت ویزیت توسط دستگاه‌های برش لیزری صورت می‌گیرد.


انواع کارت ویزیت که در خانه طراحان سام انجام می شود به شرح زیر است:


چاپ کارت ویزیت گلاسه 300 گرم
چاپ کارت ویزیت کتان کهلر
چاپ کارت ویزیت کتان اندونزی
چاپ کارت ویزیت سلفون مات
چاپ کارت ویزیت سلفون براق
چاپ کارت ویزیت مخملی
چاپ کارت ویزیت لمینت براق
چاپ کارت ویزیت لمینت مات



:: برچسب‌ها: کارت ویزیت, چاپ کارت ویزیت, کارت ویزیت گلاسه, کارت ویزیت لمینت, کارت ویزیت کتان ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

به منظور اعلام و آگاهی دادن به افراد از  انواع تابلو‌ها، پارچه‌ها و پرچم‌ها که بر روی آن‌ها نماد، شعار یا نوشته‌ای حک شده است استفاده می‌کنند و به آن بنر می‌گویند. بنر‌ها برای تاثیر گذاشتن و پیغام رساندن طراحی می‌شوند، بنابراین باید یک فکر کاملا برنامه‌ریزی شده وهدفمند در طراحی چاپ بنر وجود داشته باشد.

با آگاهی از اصول طراحی چاپ بنر به راحتی می‌توانید پیغام خود را به مخاطبین‌ خود برسانید. البته ناگفته نماند که طراحی بنر جزو کار‌های گرافیکی است، چرا که اوج خلاقیت طراح، در طراحی بنر دیده می‌شود. شما باید بتوانید هدف خود را در خلاصه‌ترین فرم در ابعاد مختلف به صورت خلق یک اثر هنری و در عین حال تاثیر‌گذار، به مردم برسانید.

اما قصد داریم در ادامه نکات مهم به هنگام طراحی چاپ بنر را به شما بازگو کنیم تا بهترین طراحی را داشته باشید.



:: برچسب‌ها: چاپ بنر, چاپخانه بنر, چاپ انواع بنر, قیمت چاپ بنر, خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

بنر عرض 5 متر

ویژگی بنر عریض در اندازه عرض آن است که عرض بین 3.20 تا 5 متر را به صورت یکپارچه پوشش ‏می‌دهد، و بر این اساس کاربری‌های دارای ابعاد بالا تا عرض 5 متر را می‌توان در یک‌بار چاپ و درون یک صفحه، ‏ارائه داد. این ویژگی باعث افزایش سرعت چاپ می شود.

بر اساس ابعاد کار، امکان سفارش سایز دلخواه (در گستره عرضی یادشده) وجود دارد‎. ‎خدمات عرض 5 متر، به دلیل گران و ‏حجیم بودن دستگاه‌های چاپ مخصوص آن، کمیاب و محدود است که در مجموعه خانه طراحان سام، با کیفیت‌های مختلف، در وضوح و ‏رنگ، ارائه می‌شود‎.

با توجه به ارزش زمان در بازار امروز و در عرصه تبلیغات مناسبتی، سرعت در چاپ و اجرا بسیار اهمیت دارد که چاپ بنر عرض 5 متر در خانه طراحان سام تاثیر عمده ای در این امر دارد.‏



:: برچسب‌ها: چاپ بنر , بنر مش , بنر شبرنگ , بنر سولیت , بنر عرض بالا , خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

چاپ دیجیتال چیست

از دیرباز تاکنون، سیستم‌های چاپ تصاویر، تحولات زیادی داشته است. چاپ‌ سربی، فلزی، سنگی، ژلاتینی، افست، دیجیتال و غیره از انواع چاپ‌ محسوب می‌شوند. ما در این محتوا از خانه طراحان سام، قصد داریم درباره چاپ دیجیتال به عنوان یکی از جدید‌ترین تکنولوژی‌های چاپ، اطلاعاتی را ارائه کنیم. 

در دهه‌های گذشته برای چاپ تصاویر در تیراژ بالا از افست یا لیتوگرافی استفاده می‌شد؛ که از کیفیت و امکانات محدودی برخوردار بود؛ اما در سال‌های اخیر پیشرفت تکنولوژی، در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت چاپ، تغییرات اساسی ایجاد کرده است. 

چاپ دیجیتال، تازه‌ترین روش برای تبدیل تصاویر دیجیتال و با کیفیت به محصولات چاپی است. معمولا از این سیستم، برای تیراژ‌های پایین استفاده می‌شود. در ادامه به مزایای چاپ دیجیتال، کاربرد‌های آن، فرآیند، ابعاد و انواع چاپ دیجیتال می‌پردازیم. 



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, قیمت چاپ, خانه طراحان سام, چاپخانه, چاپخانه دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

نصب سقف کشسان چگونه است ؟

نصب سقف کشسان ممکن است برای بیشتر مردم یک پدیده عجیب و غریب به نظر بیاید. شاید بسیاری از افراد مزایای این سقف ها را برای مشتری ارائه می کنند. ولی ما هم مزایا و هم معایب سقف های کشسانی را برایتان توضیح می دهیم. توصیه می کنیم این مقاله را بخوانید و خودتان بررسی کنید تا بهتر تصمیم بگیرید. 



:: برچسب‌ها: سقف کشسان, سقف کشسانی, قیمت سقف کشسان, سقف کشسان خانه طراحان سام, نصب سقف کشسان ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

چاپ دیجیتال جالب ترین اتفاقی بود که در 30 سال اخیر در صنعت چاپ پدید آمد. اما ممکن است بیشتر افراد آن را به درستی نشناسند!

آیا می دانستید که چاپ دیجیتال برای چاپ در تعداد کم موثر است و این کار را روز به روز سریعتر انجام می دهد. برخلاف چاپ افست که به روش سنتی از قالب ها و نوارها استفاده می کند؛ در این نوع چاپ شما فایل را انتخاب و آن را به راحتی چاپ می کنید.

تاجران و فعالان تجاری اگر چاپ دیجیتال را بشناسند، از این تکنولوژی جدید سود کلانی بدست می آوردند. البته اگر درباره ی آن بدانند!

در این مقاله ما فقط به 7 دلیل اشاره کرده ایم که شما را به استفاده از نوع دیجیتال چاپ تشویق می کند.

1- در چاپ با تعداد کم حتی یک برگه خیلی باصرفه تر است. به طور جدی هزینه چاپ شما پایین می آید حتی اگر کار شما تمام رنگی باشد. اما در چاپ افست مشتری ها همیشه مجبورند بیش از نیازشان چاپ کنند. هنوز هم بیشتر مردم 30 درصد از چاپ را هدر می دهند.

2- بروشورهای شرکتتان را می توانید با تعداد کم در زمان برنامه ریزی شده چاپ کنید. چاپ دیجیتال سرعت خیلی بالایی دارد، به طوریکه در یک سفر کاری در عرض چند دقیقه کارت ویزیت هایتان را فوری به چاپ برسانید.

3- می توانید بروشور یا خبرنامه هایی را برای بازارهای مختلف چاپ کنید و بعد از بررسی اثربخشی آن را به چاپ انبوه برسانید.

4- با تکنولوژی جدید "subset" چاپ دیجیتال می توانید داده های متغیر را روی کارت پستال ها و سایر فایل های خود تغییر دهید. با این روش می توانید بازاریابی را شخص به شخص انجام دهید. طوریکه محتوای هر یک از آن ها منحصر به فرد باشد. برای این که کارتان جذاب تر، اثربخش تر و شخصی تر باشد، قالب و برخی از محتوای آن ثابت و برخی متغیر هستند.

5- هر یک از مدیران فروش یا نماینده های شما می توانند سند منحصر به فرد خود را داشته باشند که به شیوه خاص نام و نشانی و مخاطب مخصوص آن ها روی برگه ی چاپ شده باشد.

6- با چاپ دیجیتال هر چند ماه یکبار می توانید محتوای بروشور خود را بروزرسانی و چاپ کنید. برای مثال به جای اینکه 8000 نسخه را در یک سال به چاپ برسانید می توانید هر دو ماه یکبار 2000 نسخه بروز شده چاپ داشته باشید.

7- با این روش دیگر از چاپ زیاد و غیرقابل استفاده بودن مطالب چاپ شده خود عذاب وجدان نخواهید داشت و به مقدار نیازتان چاپ می کنید.

چاپ دیجیتال ممکن است به همه نیازهایتان جواب ندهد ولی برای چاپ به تعداد دلخواه و سرعت بسیار زیاد در چاپ گزینه خیلی خوبی است. آیا همه ی چاپخانه ها خدمات چاپ دیجیتال ارائه می کنند؟ نه همه ی آن ها! ولی بیشتر آن ها این خدمات را دارند.

منبع: خانه طراحان سام



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, چاپ دیجیتال تهران, قیمت چاپ دیجیتال, خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

لایت باکس چیست؟

مطمئناً تا به حال لایت باکس های زیادی را در خیابان‎ها، رستوران‎ها، مجتمع‎های تجاری، مراکز خرید، مترو، داروخانه‎ها، گالری‎ها، کافه‎ها، فست‎فودها و خیلی جاهای دیگر که نیاز دارند خدمات یا محصولات خود را با جلب توجه بالا در معرض نمایش قرار دهند دیده‎اید. 

تابلو‎ لایت باکس از جنس پارچه بک لایت، فلکسی فیس یا طلق‎های بک لایت می‎باشند همچنین منبع نور که در پشت تصویر قرار دارد باعث روشن شدن و وضوح بیشتر آن می‎شود. 

مزیت لایت باکس تبلیغاتی نسبت به بنر‎های تبلیغاتی ، منبع نوری است که از پشت تصویر(پوستر) به آن تابیده می‎شود و باعث می‎شود خدمات شما جذاب‎تر دیده شود. 



:: برچسب‌ها: لایت باکس, لایت باکس تبلیغاتی, لایت باکس فریم لس, لایت باکس آلومینیومی, ساخت لایت باکس ,
:: بازدید از این مطلب : 479
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

امروزه دنیای چاپ دیجیتال برای همه از فردی که در خانه میخواهد عکس هایش را چاپ کند، تا مجموعه های بزرگی که چاپ دیجیتال را به صنعتی بزرگ تبدیل کرده اند باز است. با افزایش کیفیت چاپ، تاثیرگذاری چاپ دیجیتال نیز بسیار پررنگ تر گردیده است.

چاپ دیجیتال، سرعت پیشرفت صنعت چاپ را به شکل قابل توجهی بهبود بخشید. اگر خیلی سریع به یک کار چاپی نیازدارید، قطعا چاپ دیجیتال بهترین گزینه شما خواهد بود. سرعت بالای چاپ دیجیتال بر کیفیت آن تاثیر نگذاشته است .شما حجم بالایی از چاپ را در کمترین زمان ممکن خواهید داشت.

چاپ دیجیتال تا به امروز ایده آل ترین روش چاپ بوده و بسیار پیشرفته تر از چاپ لیتوگرافی است . هم چنین ساده ترین و آسانترین روش چاپ محسوب میشود.



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال خانه طراحان سام, چاپ دیجیتال, چاپ دیجیتال فوری, قیمت چاپ دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 741
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

چاپ بنر نوعی از چاپ پوستر است که به آن چاپ با فرمت بزرگ و یا گسترده نیز می گویند. پرینترهای بزرگ با نام پرینترهای گسترده به منظور چاپ بنرهای بزرگ استفاده می شوند. در چاپ بنر معمولا انواع مختلف کاغذ را که دارای اندازه ای بسیار بزرگتر نسبت به چاپ معمولی می باشد استفاده می کنند که ممکن است به صورت دو طرفه و یا یک طرفه به مشتری تحویل داده شود.

در تولید این نوع بنرها می توان از کاغذ معمولی و بدون پوشش نیز استفاده کرد، اما استفاده از این کاغذ چندان توصیه نمی شود، زیرا این کاغذها جوهر را حفظ نمی کنند و دوام زیادی ندارند.

رایج ترین کاغذهای برای ساخت بنر ها مقوا با پوشش مات یا براق، وینیل و یا بوم می باشد. این ها ضخیم تر از کاغذ هستند و دوام بیشتری دارند. وینیل ها را به عنوان چرم مصنوعی نیز می شناسند، این ماده از کلر و اتین ساخته شده است که بسیار مقاوم است.

هیچ اندازه رسمی برای بنرها وجود ندارد. این بنرها از 30.5 سانتی متر شروع می شوند . بسته به نیاز مشتری اندازه شان تغییر می کند.

چاپ بنر فوری را می توان در دو نوع سیمپلکس یا دوبلکس چاپ کرد. دوبلکس گزینه ای است که برخی از شرکت ها ممکن است هنگامی که می خواهند بنر را در خارج از جایی که ترافیک از هر دو جهت می آید، سفارش دهند. البته تنها مشکل این نوع بنرها قیمت بالاتر آن نسبت به بنر های سیمپلکس است.

بنرها از مواد ویژه ای ساخته شده اند که متناسب با محیط خارج و یا داخل تولید و چاپ می شوند. منظور از استفاده داخلی شامل بنرهایی است که در پنجره ها یا از سقف یا دیوار آویزان است. این بنرها می توانند به عنوان پیام های مارکت ها و یا باشگاه ها و یا در محیط داخل منزل و یا شرکت ها استفاده شوند. مواد مورد استفاده این بنرها نازک تر است، و نمایش آن ها آسان تر است. البته این بنرها در برابر عوامل بیرونی مانند باد و باران مقاوم نیستند.

بنرهایی که در فضای بیرون نصب می شوند و معمولا بر روی دیوار یک شرکت و یا در خیابان ها هستند و از طریق پست های نورانی متصل می شوند.

در چاپ بنرهای بیرونی از مواد ضخیم تر و گران تر استفاده می شود.این مواد در برابر باد و عوامل بیرونی مقاوم هستند و پاره نخواهند شد. اکثر شرکت های چاپ دیجیتال بنرهای خود را برای مدت زمان طولانی در برابر نشانه ها سایش تضمین می کنند.

چاپ بنر زمانی که به منظور تبلیغ یک محیط و یا یک شرکت باشد باید با آگاهی کامل انجام گیرد. طراحی یک بنر جذاب می تواند به جلب نگاه افراد کمک بسیاری کند. در تمام شرکت های چاپ دیجیتال افرادی هستند که کار طراحی بنر و یا دیگر موارد مرتبط با چاپ دیجیتال را انجام می دهند.

منبع: چاپ بنر خانه طراحان سام



:: برچسب‌ها: چاپ بنر خانه طراحان سام, چاپ بنر, چاپ بنر ارزان, چاپ بنر فوری ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

در چاپ دیجیتال ، چاپ کاغذ دیواری براساس خواست مشتری درطرح, رنگ و اندازه دلخواه پذیرفته می شود و بر روی متریال خام کاغذ دیواری چاپ می گردد. طرح ها، براساس کاربریِ محل نصب (منزل، ‏محل کار و غیره) می توانند بسیار متنوع باشند و طیف متفاوتی را از عکس مناظر طبیعی تا پرتره ‏ی یک فرد، شامل شوند. چاپ کاغذ دیواری باید قابل شستشو و پایدار در برابر نور باشد. ‏ 
جنس متریال مورد استفاده برای کاغذ دیواری، کاغذ به همراه روکش هایی از جنس پی وی سی ‏و یا پلی اورتان است که امکان شستشوی این متریال را می دهد. کاغذ دیواری در دو نوع ساده و بافت دار، مناسب برای ‏چاپ دیجیتال در دستگاه های چاپ فضای خارجی ‏‎(outdoor)‎‏ و پذیرای جوهر های ‏سالونت(‏Solvent‏) و اکو سالونت(‏Eco-Solvent‏) است.‏ 



:: برچسب‌ها: چاپ کاغذ دیواری, چاپ کاغذ دیواری خانه طراحان سام, چاپ کاغذ دیواری دلخواه, چاپ کاغذ دیواری سفارشی ,
:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

کنواس(canvas) یا چاپ بوم نوعی پارچه‌ی مختص  نقاشی است (پارچه‌ای که روی بوم‌های نقاشی می‌کشند) که دارای بافت نامنظم و پراکنده بوده و چاپ عکس و تصویر بر روی آن بسیار زیبا، چشمگیر و ماندگار می‌گردد.

چاپ کنواس

چاپ کنواس در چاپ دیجیتال فضای داخلی برای نمایش تابلوهای نفیس هنری در  آتلیه ها و گالری‌ها، چاپ عکس‌ها، دکوراسیون داخلی منازل، هتل ها و دفاتر کاری، چاپ پرده های شید و به طور کلی نمایش نقوش و طرحها در قطع بزرگ و با بهترین کیفیت چاپ و نمایش تصویر به کار می‌رود. 



:: برچسب‌ها: چاپ بوم, چاپ روی بوم, چاپ کنواس, چاپ بوم خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

این سوالی است که ممکن است ذهن تمام موسساتی که برای اولین بار قصد چاپ تراکت فوری و ارزان را دارند به خود مشغول کند. عموما تراکت ها بر حسب موارد استفاده سایزهای متفاوتی را به خود می گیرند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت :

كاغذهای با سایز A7

ابعاد در نظر گرفته شده برای این سایز 105 در 74 میلی متر است. این سایز کوچکترین سایزی است که به شما در چاپ تراکت پیشنهاد می شود. با استفاده از این سایز از تراکت می توانید پیشنهادات مختلف خود را به گوش عموم برسانید. در هنگام طراحی این نوع تراکت باید همه چیز کوتاه و مختصر باشد چرا که فضای کافی برای نوشتن وجود ندارد.

كاغذهای با سایز A6

کاغذهای A6 همانند اندازه یک کارت پستال هستند. ابعاد این کاغذ 148 در 105 میلی متر است که به شما امکان ارائه پیام دلخواهتان را می دهد. از این کاغذ عموما برای اکثر چاپ تراکت ها استفاده می شود. چرا که علاوه بر داشتن فضای کافی، سبک و کوچک است. از این نوع کاغذ می توانید برای دادن پیشنهادات ویژه و یا اطلاع رسانی به مشتریان جدید استفاده کنید و از این طریق فروش خود را افزایش دهید.

كاغذهای با سایز A5

A5 کاغذ دیگری است که مورد توجه بسیاری از کمپانی های و موسسات قرار می گیرد. چرا که با استفاده از فضای زیادی که در اختیار دارند می توانند پیام خود را به صورت کامل به عموم برسانند. این کاغذ در ابعاد 148 در 210 میلی متر به چاپ میرسد و یک راه موثر برای فروش کالا، در داخل نمایشگاه ها، قرار دادن درب منازل و کمپین های بازاریابی می باشد. این کاغذ بهترین گزینه برای تبلیغات است و پیشنهاد می کنیم آن را در بین لیست کارهای تبلیغاتی خود قرار دهید.

كاغذهای با سایز A4

کاغذ A4 شاید به نظر دارای فضای کافی و مناسب برای توضیحات مختلف باشد، اما چیزی که در مورد چاپ تراکت ها بسیار مهم است این است که مشتری بتواند آن را به راحتی با خود حمل کند. کاغذ های A4 عموما دارای ابعاد 297 در 210 میلی متر هستند و با اینکه دارای فضای کافی هستند اما شاید برای مشتریان چندان جالب نباشد. عموما از این سایز کاغذ برای توضیحات در مورد یک محصول استفاده می شود.

كاغذهای با سایز DL

این نوع از کاغذها 1/3 کاغذ های A4 و در ابعاد 210 در 99 می باشند. این کاغذ ها به راحتی در جیب جا می شوند و می توانید از آن ها در نمایشگاه های تجاری استفاده کنید.

کاغذ مربعي

کاغذهای مربعی نوعی متفاوت از کاغذهای مخصوص چاپ تراکت هستند. انتخاب این نوع از تراکت ها سلیقه ای است. ابعادی که این نوع تراکت ها دارند در سه نوع 140 در 140، 148 در 148، 210 در 210 میلی متر می باشد. استفاده از این نوع کاغذ باعث برجسته شدن تبلیغات شما خواهد شد. 

در آخر توجه داشته باشید که تراکت می تواند اولین نقطه شروع و آشنایی شما با مشتریانتان باشد پس در انتخاب نوع طراحی و چاپ آن دقت کنید. طراحی و چاپ تراکت های با کیفیت نشان دهنده ارزشی است که برای مشتریان خود قائل می شوید.

منبع : چاپ تراکت خانه طراحان سام



:: برچسب‌ها: چاپ تراکت, چاپ تراکت فوری, چاپ تراکت ارزان, چاپ تراکت رنگی, قیمت چاپ تراکت ,
:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

تخته شاسی تخته ای چوبی از جنس فیبر‎ (MDF)‎‏ می باشد که سطح رویی آن برای قرارگیری طرح و ‏عکس (بواسطه چسب مخصوص و پرس) و سطح پشت آن جهت قرارگیری روی پیچ یا میخ و نصب بر ‏دیوار است‎.‎‏ چاپ تخته شاسی برای ثابت نگه داشتن و ماندگاری طرح ها و تصاویر چاپ شده ‏روی انواع کاغذ و همچنین نمایش عکس بر روی سطوح و دیوارها به کار می رود. 

تصاویر روی آن عکاسی ها، آتلیه ها، سازمان ها و شرکت های تبلیغاتی، و کلیه اماکنی که در آنها زیبایی بصری و کاربرد ‏تبلیغی طرح و عکس چاپی اهمیت دارد، استفاده می شود.‏ در چاپ دیجیتال ، طرح و تصویر نخست روی کاغذ مرغوب و کوتد شده چاپ لمینت ( مات یا براق ) می شود سپس ‏پلات لمینت شده بر روی سطح چسب دار تخته شاسی چسبانده و پرس می شود‎ .‎چاپ تخته شاسی در ابعاد ‏مختلف موجود است.‏ 



:: برچسب‌ها: چاپ روی شاسی, چاپ شاسی, تخته شاسی, چاپ تخته شاسی, قیمت چاپ شاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 682
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

زمانی که می خواهید بنرهای خود را برای چاپ ببرید نباید به هر شرکتی که فکر می کنید متناسب با نیازهای شماست، اعتماد کنید. بهتر است به دنبال شرکتی بگردید که علاوه بر نیازهای شما خدمات و کیفیت بهتری هم ارائه دهد. بیشتر مردم شاید هنگام چاپ بنر، نسبت به ملاک های انتخاب آگاهی نداشته باشند. به همین سبب ما 5 ملاک مهم را کنار هم قرار دادیم تا هنگام انتخاب شرکت مناسب چاپ بنر فوری در نظر بگیرید.

1- قابل اعتماد بودن

کسب اطمینان از قابل اعتماد بودن شرکت مورد نظر شما بسیار مهم است. شما به دلیلی شرکت مد نظر را انتخاب می کنید که برای چاپ از آیتم های باکیفیتی استفاده کنند. باید مطمئن شوید که تولیداتشان برای شما موفقیت می آورد. بنابراین مطمئن باشید که می توان به این کار اعتماد کرد. یک راه مطمئن دیگر بررسی مشتری های آن هاست، داشتن مشتری های خوب می تواند ملاک موثری برای سنجش آن شرکت باشد. در خارج از ایران معمولا شرکت های چاپ را در سایت Yelp رتبه بندی می کنند. متاسفانه در ایران چنین معیاری نیست و شما می توانید با بررسی مشتری ها به قابل اعتماد بودن آن ها پی ببرید.



:: برچسب‌ها: چاپ بنر, چاپ بنر فوری, چاپ بنر ارزان, قیمت چاپ بنر, چاپ بنر سام ,
:: بازدید از این مطلب : 668
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

فوم برد تخته شاسی با هسته ای از جنس پلی استایرن است که سبک، قابل برش، دارای استحکام و مقاوم در برابر رطوبت است. فوم برد برای قابگیری چاپ و نصب عکس، پوسترهای تبلیغاتی، ایجاد استندهای تبلیغاتی شکل دار و علائم گرافیکی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. 

چاپ فوم برد در اندازه‌های مختلف در دستگاه فلت بد، با کیفیت رنگ مطلوب و ماندگار انجام می‌شود. 

PVC فوم در ضخامت های مختلف 2 ، 3، 5، 8، 10و 16 میلی متر و در ابعاد 122*244 به شما این امکان را می دهد تا در مکان ها و کاربری های مختلف تنوع انتخاب و صرفه جویی در هزینه را داشته باشید. 

فوم برد دو پوششه با ضخامت های 5 و 10 میلی متر و در صفحات 100*140 ، 90*120 ، 100*70 قابل استفاده در ابعاد مختلف می باشد. 



:: برچسب‌ها: چاپ فوم برد,چاپ روی فوم برد,قیمت فوم برد,فوم برد چسبدار,فوم برد ,
:: بازدید از این مطلب : 711
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

چاپ پوستر چیست؟

چاپ پوستر‏ وسیله ای برای اعلان خبر در مورد رویدادها و موضوعات مختلف است که عموما به ‏صورت عمودی طراحی شده و به نمایش در می آید. ابعاد طراحی پوستر باید مناسب برای مشاهده از ‏فاصله نزدیک باشد. پوستر های قطع ‏A3‎برای گردهمایی ها، همایش ها ، اجراهای تئاتر، انواع نمایشگاهها، ‏روی داد های علمی و هنری، ارائه های دانشجویی و... به کار می رود.‏ 

مناسبترین انتخاب برای چاپ پوستر قطع ‏A3‎‏ در کمترین زمان و با کیفیتی مطلوب، چاپ دیجیتال ‏است. ‏ 



:: برچسب‌ها: چاپ پوستر, چاپ پوستر دیواری, چاپ پوستر بزرگ, قیمت چاپ پوستر ,
:: بازدید از این مطلب : 727
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

چاپ بنر را می‌توان مهم‌ترین مدیا در گروه چاپ فضای خارجی به شمار آورد که برای انواع تبلیغات، به خصوص معرفی شرکت‌ها، محصولات و خدمات، به کار می‌رود. 

در چاپ بنر به دلیل آنکه سطح کار در معرض هوای بیرونی است، مقاومت مدیای چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشید و سایر عوامل محیطی اهمیت بسزایی دارد. 

چاپ بنر می تواند برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار گیرد. 

بنر متریالی از جنس pvc است که عموماً در قطع عریض (width format) چاپ می‌شود کاربردهای بنر طیف وسیعی را، از استفاده در یک تابلوی تبلیغاتی برای یک کسب و کار کوچک گرفته تا تابلوهای تبلیغاتی در مراکز تجاری، فضاهای نمایشگاهی، بیلبوردها و یا حتی یک پیام ترحیم، شامل می شود. 



:: برچسب‌ها: چاپ بنر, چاپ بنر فوری, چاپ بنر ارزان, چاپ بنر تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

ارزیابی عملکرد یک شرکت چاپ دیجیتال فرآیندی زمان بر بوده و به صبر زیادی نیازمند است. انتخاب یک شرکت برای چاپ بنر نباید آسان گرفته شود. ما می گوییم این کار به اندازه برند سازی برایتان اهمیت دارد. گذشته از این ها، برند شما وقتی در یک بنر حضور دارد، پرستیژ و اعتبار شما را به دنیای بیرون نشان می دهد.

نکات خیلی زیادی وجود دارد که در انتخاب شرکت مناسب برای چاپ بنر دخیل هستند. به هر حال در این مقاله ما به 4 نکته مهم برای انتخاب شرکت مناسب چاپ بنر فوری نیز اشاره خواهیم کرد.



:: برچسب‌ها: چاپ بنر , چاپ بنر فوری , چاپ بنر ارزان , چاپ دیجیتال بنر , چاپ بنر سام ,
:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

بروشور چیست ؟

چاپ بروشور‎(Brochure) ‎دفترچه یا برگه ایست (معمولا به صورت تا شده از چند جا بر روی خود) برای ‏ارائه توضیحات کاملی درباره یک محصول و نحوه استفاده از آن و بر این اساس به آن کالانما هم گفته می ‏شود . یک کاربر پس از خواندن بروشور محصول، می تواند از آن محصول استفاده کند.‏

 

چاپ دیجیتال مناسبترین گزینه برای چاپ بروشور در تیراژ پایین ودریافت آن در کوتاه ترین مدت و با بهترین کیفیت ‏است. معمول ترین شکل بروشور به صورت 2رو رنگی، 3 لت و با 2 خط تا است.‏

در چاپ دیجیتال بروشور، پس از چاپ فایل طراحی شده دردستگاه دیجیتال، فرآیند ایجاد خط تا و تا ‏کردن براساس تعداد تاهایی که باید ایجاد شود، بوسیله دستگاه های کریزینگ (ایجاد خط تا) انجام می شود‎.‎



:: برچسب‌ها: چاپ بروشور , چاپ بروشور ارزان , چاپ بروشور فوری , چاپ بروشور دو لت , چاپ بروشور سه لت , ,
:: بازدید از این مطلب : 632
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

بیشتر کارآفرین ها و تاجرهای کم تجربه فکر می کنند چاپ کارت ویزیت کار آسانی است. اما باید بدانید که کارت ویزیت ها علاوه بر این که اطلاعات شما را به مشتری ها ارائه می دهند، بلکه یک نمای فوری از برند شما نیز هستند. در این مقاله به 5 نکته مهم قبل از چاپ کارت ویزیت اشاره می کنیم که کمک می کند کسب و کار خود را در یک نورپردازی عالی به نمایش مخاطبان بگذارید.

انتخاب اسم شرکت، لوگو و برند

دقت کنید که نام خوبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. این نام باید در ذهن ماندگار و معنی ساز باشد. ممکن است بخواهید نام شرکت خود را با متن گرافیکی یا لوگو برندسازی کنید.

لوگو و برند سازی

بیشتر صاحبان کسب و کار برای دورزدن هزینه ها، سعی می کنند لوگو را خودشان طراحی کنند یا از چاپخانه محلی درخواست می کنند که عکسی را برای این کار ارائه دهند. درست است که با این کار در هزینه صرفه جویی شده و ارزان تمام می شود. ولی کار نهایی خانگی و غیر حرفه ای می شود. به یاد داشته باشید که کارت ویزیت معرف شما و شرکت شماست. لوگویی که با اصول حرفه ای طراحی شده ارزش سرمایه گذاری دارد.

اگر منابع مالی خوبی دارید استخدام یک نفر گرافیست و مشاور برندسازی تصمیم درستی برای داشتن یک لوگوی عالی است. تنها مشکل در این مورد هزینه است که ممکن است بین 500 هزار تومان تا چند میلیون هزینه داشته باشد. در شروع یک کسب و کار خرج هزینه زیاد برای لوگو ممکن است انتخاب درستی نباشد، خصوصا اگر کاهش هزینه ها ضروری باشد.

یک انتخاب دوم برای صاحبان کسب و کار، برون سپاری کار طراحی لوگو به شرکت های طراحی و چاپ دیجیتال کارت ویزیت است. در این شیوه آن ها با هزینه کمتر پروژه ی خود را به صورت اصولی انجام می دهند.

 



:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت, کارت ویزیت, چاپ دیجیتال کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

چاپ افست یکی از دو روش قدیمی است که یک پلیت یا زینک دارد که متریال روی آن قرار گرفته و چاپ می شود. این عمل همراه با انتقال جوهر صورت می گیرد که ممکن است رنگ ها در چند مرحله روی کاغذ اجرا شود. در حالی که در چاپ دیجیتال دستگاه جوهر را به طور مستقیم روی کاغذ یا پارچه می افشاند. معمولا کیفیت چاپ افست را بیشتر از چاپ دیجیتال می دانند، اما هزینه های اولیه زیادی دارد و اگر چاپ انبوه نباشد، هزینه بیشتری نسبت به چاپ دیجیتال دارد. بنابراین چاپ دیجیتال تهران جایگزین بسیار مناسبی بوده و مزایای زیادی هم دارد.



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال تهران , قیمت چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال کارت ویزیت , چاپ دیجیتال چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

آیا کارت ویزیت ها مرده اند؟ این پاسخ ممکن است شما را شگفت زده کند. ولی نه !

مردم سالانه در سراسر جهان میلیاردها کارت ویزیت چاپ می کنند. اما چرا؟ این کارت ها علی رغم پیشرفت تکنولوژی، بهترین روش برای ارتباط شخصی با مشتری های بالقوه، مخاطبان و تبلیغ برند به طرفداران کسب و کار است.

پیشرفت تکنولوژی مزایای خودش را اثبات کرده است. به کمک تکنولوژی به راحتی می توان کارت ویزیت را سفارش و آن را در کمترین زمان دریافت کرد.

مزایای دیگری هم که تکنولوژی برای صنعت چاپ کارت ویزیت دارد بسیار فراوان است. برای مثال، تکنولوژی به طراحی کارت ویزیت و دیزاین خلاقیت بخشیده است. رنگ، سایز، کیفیت، کیفیت چاپ چهار معیار کلیدی است که این صنعت از تکنولوژی به ارث برده است. شما هم می توانید از این مزایا به نفع کسب و کار خود استفاده کنید.

ما در مقاله زیر کارت ویزیت ها و چرایی موثر بودن آن را بررسی می کنیم.

 



:: برچسب‌ها: کارت ویزیت, چاپ کارت ویزیت, چاپ, چاپ دیجیتال کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجیدی

کارت ویزیت نشانگر سلیقه، گرایشات، نظرات و دیدگاه های کاری یک شخص یا سازمان است. برای ‏نیازهای فوری و تیراژهای زیر 1000، چاپ کارت ویزیت بهترین انتخاب است. چاپ دیجیتال کارت‏ ویزیت به این صورت انجام می شود که ابتدا از فایل طراحی شده پرینت گرفته می شود و پس از آن از ‏روکش های سلفون و لمینت برای پوشش روی کارت استفاده می شود .‏ 

ما میتوانیم با داشتن یک کارت ویزیت اطلاعات تماس خودمان را مانند شماره تلفن، فکس، ایمیل، آدرس وبسایت، آدرس شبکه های اجتماعی و ... را به دیگران (مردم عادی و مشتریان خاص خودمان) ارائه دهیم . حتی در عصر دیجیتال هم همچنان کارت ویزیت رایج و در کشورهایی مانند چین و ژاپن تبادل کارت ویزیت تقریبا یک مراسم است . 



:: برچسب‌ها: کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت , چاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 741
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد